петак, 14. јул 2017.

Tebi, jer bez tebe bih bila praznina

Razmišljam koliko sam samo puta mogla,
samo da te pogledam, samo jedan treptaj,
samo jedna misao
jedna reč da znam da znaš

Razmišljam koliko sam samo puta htela da te zagrlim, da ti kažem,
samo da ti šapnem, da izgovorim,
da ti poverim, jednu tajnu koju ti sigurno znaš;
samo da ti kažem da si uvek bila moj najdraži drug,
moj najveći prijatelj,
moja jedina senka,
moja blistava ruža,
moj verni kompanjon,
moj najstroži sudija,
moj tihi strah,
moja beskrajna nada,
moja večni oslonac,
kamen temeljac,
ženski Lazar,
moj hrabri ratnik,
moja kuća i dom,
sve moje,
samo da ti kažem da si najjača, veličanstvena žena koju znam!

Volela bih kad ne bih bila ovako prokleto tupa,
kad mi ne bi bilo mrsko da te za svaku neprospavanu noć poljubim,
samo jednom, da spustim poljupčić na tvoj mekani obraz,
da ti kažem da znam da je biti majka i otac teško, tužno,
da ti kažem da nisam zaboravila, da nikad neću,
da si ti moja sjajna zvezda, moje Sunce, moj ceo univerzum!

Volela bih da sam upola hrabra kao ti,
volela bih da imam dovoljno snage i srca,
pa da ti kažem ono što čuvam u sebi,
ono što ti nikad nisam na pravi način pokazala,
ono skriveno u dubinama moje duše,
jedva vidljivo drugima,
jedva vidiljivo meni,
ono što se plašim da kažem,
ono što slutim,
ono što se nadam da osećaš,
ono što znam da znaš.

Tebi, mogu samo da obećam da ćeš uvek biti ponosna,
da se nadam da si ponosna,
da tako žarko želim da si ponosna.

Tebi, mogu samo da kažem ''Izvini'' ako nisam videla,
ako sam te rastužila,
rasplakala,
razočarala,
ako nisam umela,
ako nisam osetila,
ako sam te izdala.

Da ti kažem- praštaj
praštaj za svaki put kada sam pustila,
kada je ova tvrdoglava mazga u meni progovorila,
kada je ova sebična koza povredila,
kada nisam uspela da učinim da se osećaš kao kraljica,
kao gospodarica,
kao najbolja majka u celom univerzumu,
najbolja majka na kugli zemaljskoj!

Bez tebe ne bih bila ovakva, naopaka kao danas,
bez tebe svet bi bio drugačijeg kolora,
bez tebe bi mi osmeh štrčao na jednu stranu,
bez tebe ni stotinu sličnih  na ovom svetu ne bi popunile bezdan,
jer ne bi bile ti, ne bi imale tvoj kroj.

I zato sada pišem sve ono što sam ti ćutala,
sve ono što za dvadesetdve godine nisam izgovorila,
sve ono što se i sada plašim da izgovorim,
sve ono što bih ti rekla, da sam bar malo veličanstvena,
da sam bar malo ti.

Нема коментара:

Постави коментар

Странице