недеља, 17. фебруар 2013.

Njemu i za njega


Kako god bilo, ja sam tebe volela.
Jako.  Snažno. Bez kraja i početka.
Volela sam te kao što nikada nisam nikoga.
Ljubila te onako nežno, stidljivo.
Nekad bi mi se obrazi zarumeneli a ti bi mi poklonio jedan od tvojih najlepših osmeha.
Uvek zajedno, uvek radost i uvek čežnja.
                                *
Ali čekaj! Ja sam tebe volela.
Onako naivno, kako samo dete može voleti.
Voleli smo se, prevoleli, razdvojili se.
Sada je drugačije.
U tvojim očima sam nalazila svoj svet.
Živela u tvojoj zenici.
Živela, disala, onda nestala.
Izgubila se bez traga.
                **
Sačekaj časak. Smejali smo se.
Smejali se i plakali.
Nadali se i patili.
Sve je bilo kao san, samo smo mi bili stvarni.
Uvek tu, uvek ispred vremena, plašili smo se budućnosti.
Nadali se. Ginuli.
Sagorela nas ta nada, čekanje i slutnja.
Bili smo drugačiji, bili smo svoji, ja tvoja, ti moj.
Opušteni, srećni.
„Zauvek zajedno.“, imali smo običaj da kažemo.
„Zauvek jedno.“ , umela sam ja da kažem.
                                ***
Prošli smo.
Sada smo opet sami.
Završili smo se.
I ona priča bez početka ima kraj.
Peripetija je učinila zaplet beznačajnim.
Završili smo se, a eto ja sam te volela.
I volela, i želela te,i rasla sa tobom, iz dana u dan.
Volela sam te, pevušila, uživala, sve sa tobom, sve uz tebe.
Bila tvoja, bila potpuno tvoja.
Bila i ostala iako više nismo jedno, iako više nismo spoj.

Нема коментара:

Постави коментар

Странице