уторак, 7. мај 2013.

Kad poludiš


Ah, nikada nisam volela da budem na drugom mestu.
Zapostavljena?  Taj osećaj kod mene izaziva bes, nervozu.
Imam malo tešku narav, šta da kažem.
Naterati me da verujem je lako, teško je dokazati mi da grešim.
Nisam dosledna sebi, često se osećam kao mekušac.
Nezadovoljna, na nekom stand by-u. Gadno je to kad si na stand by-u.
Koliko grešaka još moram da napravim da bi uvidela da sam ja ta koja sama sebe spušta na drugo mesto?
Koliko još ''šut karti'' moram da dobijem da bih shvatila da moram da se promenim?
Be a bad bad bitch. Be a bad girl. Heroes don't exist.
Get over it.
Šta, čas smo zajedno, čas nismo?
U jednom trenutku je zabavno u drugom je dosadno?
Danas nemam šta da radim, super mi je sa tobom; sutra idem da pijem kafu sa ortacima, ne zovi me?
Ma daj molim te.
Zauzet si, nemaš  pola sata slobodno? Za sve i svakog imaš vremena a meni prodaješ priče o nekoj probi? Kakva proba, nisam ja džoint! I nisam zamorče. Ne želim da probam da budem sa nekim.
Ne želim da glumim vezu, želim da budem u vezi.
Ne želim da se kajem za ono što radim i ne želim da se kajem što pristajem na nešto što je očigledno nemoguće.
Najmanje želim da se zaljubim ponovo. Muka mi je od zaljubljivanja.
Muka mi je od toga da svi imaju nekog kome kukaju a da ja uvek kukam sama.
Muka mi je što svi žele da probaju nešto a na kraju odu i izgubi im se trag.
Muka mi je što sam slaba i glupa i što dozvoljavam da me šišaju kao ovcu.
I da, totalno se nepoetski izražavam večeras zato što sam stvarno pukla.
Načisto poludela.
Šiznula.
Hoćete još neki vulgarizam i frazeologizam?
Samo želim da budem nekome, nešto, nekad.
Jednom da ne budem second choise.
Jednom da budem prva, jedina i najvažnija.
Jednom da moje mesto ne zauzmu kreteni od drugova, ljubomorne kokoške od drugarica, utakmice sa ortacima, i utakmice bez ortaka.
Jednom da ne budem povremena zamena,jednom da ne izigravam tiket za loto ili autobusku kartu.
Neću više da me gužvaju, nerviraju i povredjuju.
Jednom da mi ne glume ljubav i simpatiju već da ih pokažu.
Samo jednom da budem bitna.
Da budem zanimljivija od glupih filmova i kompjuterskih igrica.
Da li postoji neko normalan na svetu? Neko normalno muško?
Nešto, ništa, a?
Ma nek' ide sve do djavola, dajem ostavku na mesto dežurnog viška i poslednje rupe na svirali. NEMA ME.

Нема коментара:

Постави коментар

Странице