понедељак, 14. јул 2014.

*

Samo tako dodješ
pojaviš se
pokidaš moj svet
odmotaš klupko i
nestaneš
Puštaš me da žmirkam
i da se nadam
i da ti se radujem
i da čeznem za tobom
i da te volim
da te volim
da te volim

Odjednom ništa nije važno
I svet drugačije miriše
I cveće pevuši na povetarcu
I ja plovim
Oblacima
Hodnicima sećanja
Tragovi ostaju i postaješ senka
Gubim te
Gubiš me
Gubimo jedno drugo
Nestajemo
Saplićemo se
Gledamo se
Pa opet nestajemo
Nema nas više

obaraš me
zakucaš me ozemlju i okreneš se, jer
nisam ja za tebe
i nismo mi za nas
i sve je tako teško
zapetljano
neobično
ali je magično
ti si moja magija
sa tobom ili bez tebe
isto je
tuga je
mrak je
bol je
i ovako je lakše

Lakše je da me pustiš da te čekam
I da nikada ne udjem u tvoj svet
Ali da mislim da sam provirila
Da nastavim da se nadam
Da mogu da te dotaknem dok si tu
Ostalo nije važno
Nije jer
ti si sav moj bol

Нема коментара:

Постави коментар

Странице